Toimitus- ja maksuehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 4.10.2021 alkaen


Verkkokauppa

Nafoksi Oy Ylä-Valtimontie 200, 75700 Valtimo, puh. 0400674407, info@nafo.fi myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen virheelisiin  muutoksiin. 


Tilaaminen

Netissä teet ostoksia laajasta valikoimastamme vuorokauden ympäri www.nafo.fi  kaikki hinnat sisältävät alv. Pidätämme oikeuden painovirheiden, määrien ja hintamuutosten osalta.

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.


Maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 


Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy  Paytrail, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.


Maksutoimeksiantopalvelua käyttäessäsi sinua sitoo seuraavat ehdot: Maksutoimeksiantopalvelun ehdot (In English)


Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Paytrail näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.


Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa. Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.


Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Collector, Jousto ja AfterPay. Collector tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille. Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.


Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.


Toimitustavat ja -kulut


Toimitusaika

Tilauksen toimitusaika määräytyy tuotteiden toimitusaikojen sekä valittujen maksu- ja toimitustapojen mukaan.

Esimerkiksi ennakkomaksu tilisiirrolla voi viivästyttää hieman tilauksen käsittelyyn ottoa, koska maksun täytyy näkyä tilillämme ennen kuin tilaus otetaan käsittelyyn.

Yleensä otamme tilauksen käsittelyyn tilauksen saapumista seuraavana arkipäivänä ja näin ollen toimitusaika on 2-5 arkipäivää. Jos asiakas valitsee toimitustavaksi "Nouto Myymälästä", tapahtuu nouto sovittuna aikana. Mikäli jotain tilauksen tuotteista ei ole varastossa, tilauksesi jää odottamaan puuttuvia tuotteita, ja tilaus toimitetaan kokonaisuudessaan kunnes koko tilaus on valmis toimitettavaksi.

Voimme myös tarvittaessa toimittaa varastosta heti löytyvät tuotteet erikseen ja toimittaa loput tuotteet jälkitoimituksella.


Palautukset

Ostoksilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Palautettujen tuotteiden täytyy olla avaamattomissa pakkauksissa ja jälleenmyyntikelpoisia.

Näiden ehtojen täyttyessä asiakkaan on mahdollista saada rahat takaisin vain tuotteesta, mikäli hän ei halua vaihtaa tuotetta.

Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, toimitamme veloituksetta uuden asiakkaalle, kun on palautettu rikkoontunut tuote myyjälle.

Emme vastaa kuljetuksessa rikkoutuneen tuotteen aiheuttamista vahingoista asiakkaalle.

Asiakkaan toivomuksesta valmistetuille tai muokatuille tuotteille emme myönnä yksipuolista peruutusoikeutta.

Peruutuksen yhteydessä tilauksesta mahdollisesti aiheutuneet kustannukset peritään kokonaisuudessaan ostajalta.


Myyntialue

Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen lukuunottamatta Ahvenanmaata. Jos haluat tilata tuotteita muihin maihin, ole ensin yhteydessä toimituksesta myyjään. 

 Huom! Palautuksista on sovittava aina myyjän kanssa.


Peruutusoikeus ja palautusehdot

Sinulla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksesi 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.


Palautusohjeet

Varmistathan ennen tuotteiden palautusta, että tuotteet ovat avaamattomissa pakkauksissa ja jälleenmyyntikelpoisia.

Muutoin Nafoksi Oy varaa itselleen oikeuden veloittaa aiheettomasta palautuksesta aiheutunueet kulut, kuitenkin aina vähintään 25,00€.

Tuotetta ei katsota otetuksi käyttöön, jos asiakas on käsitellyt tuotetta vain siten kuin on tarpeen sen luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi.

Laitteen  ( Ultracom ja Tracker koirapannat) käyttäminen koiran kaulassa luetaan sellaiseksi käyttämiseksi, ettei palautusoikeus ole enää voimassa.

Sama koskee myös valvonta kameroita jos on otettu käyttöön ja avattu pakkaus.


Puhelimen palautus

Puhelin tulee palauttaa alkuperäiskunnossa myyntikunnossa. Jos puhelin on otettu käyttöön, emme voi hyvittää tuotetta.

Nafo kotelon käyttöönotosta ja käytöstä sekä rikotun pakkauksen menettää myös palautusoikeuden.

Digitaalisilla käyttöönotetuilla tuotteilla, kuten ohjelmistot, ohjelmistojen lisäpalvelut ja muut vastaavat tuotteet ei ole palautus- eikä vaihto-oikeutta.


Palautusta varten ilmoitathan seuraavat tiedot: nimi, osoite ja puhelinnumero. Tiedot ilmoitetaan käyttämällä palautuslomaketta.

Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään ensisijaisesti tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Ilmoita myös, jos haluat vaihtaa tuotteen uuteen. 

Tilausnumero löytyy sekä kuitista että verkkokaupan tilausvahvistuksesta.

Palautuksen syy (vapaaehtoinen tieto). Emme voi vaatia syytä palautukselle, mutta haluamme kehittää toimintaamme ja haluaisimme mielellämme kuulla, minkä takia palautus tehdään. Näin voimme palvella asiakkaitamme jatkossa paremmin.


Palautusosoite

Nafoksi Oy

Ylä-Valtimontie 200

75700 VALTIMO


Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta perimme toimituskulujen suuruisen maksun.


Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti. 

Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. [Jos paketti on vioittunut Postissa tai Matkahuollossa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin tai Matkahuoltoon.]   Huom! Jos laitteesi katoaa tai rikkoontuu GBS- kotelon käytössä emme ole vastuussa siitä.